Två stekta ägg och lite skinka


Muuuums, nu har jag kommit hem från skolan och ställde mig direkt att laga mat. Hittade inte så mycket mer än yoghurt i kylskåpet egentligen men fick tillslut ihop en omelett. Eller ja, två stekta ägg och lite skinka. Gott var det iallfall jag var hungrig. Idag i skolan hade min lärare tagit med sin färgpennor till mig. Yes, ni läste rätt. Varje dag i pausen brukar jag rita fina saker på tavlan eftersom att det finns så roliga färgade kritor och inte bara vita. Egentligen är de till för akkusativ, dativ och annat tråk men jag tyckte det var roligare att använda de till träd och solar. Igår beklagade jag mig när hon var tvungen att sudda ut den fina bilden jag målat så idag har hon som sagt tagit med färgpennor så att jag kunde rita på det stora blocket istället. Det gjorde jag.

Bebismonsterna sover och kommer förhoppningsvis att göra det lääänge. De har varit uppe och lekt hela dagen sa lilla mamma så nu var de trötta. Det tycker jag är bra eftersom att jag ska passa de mellan 2 och ca 5. Då är det bra om de sover, mohaha. Nu måste jag lyssna klart på radio Egoina, bara ett avsnitt kvar, inte kul.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0