Toppenkväll ikväll alltså


Behöver inte blogga mer idag... Det är ändå ingen som läser på helgkvällar, det märkte jag igår. Det är heller ingen rolig som bloggar på helgkvällar, märker jag nu. Jag är glad ändå för jag ska få pizza ikväll, haha. Sen ska jag ha filmmaraton för mig själv och tänka på massa julminnen och bli ledsen. Toppenkväll ikväll alltså!

Godnatt och sov så gott alla, frys inte tårna av er ni som drar ut, ta det lugnt ved varannan vatten. Själv längtar jag tills nästa helg som heter halloween och den ska inte innehålla nått jävla vatten. (Mamma vi festar till det med läsk.) Behöver lite smått till min kostym bara men har det viktigaste klart. Kommer bli azum!

Puss och Kram, Louise



IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0