Tidiga mornar existerar inte


KUL! Har precis fått min flygbiljett utskriven och kollat upp flygtransfern. Tydligen kunde inte lilla pappa köra mig eftersom att han och ungen ska ta bilen och åka till farmor och farfar över helgen. Det får alltså bli buss till flygplatsen, nåja inte så farligt tänkte jag. Flyget lyfter vid 9, inte så tidigt, helt ok. Gaten stänger 8.25, ok. Bussen går från Frankfurt 5 och är på flygpltsen 7, inte OK! Jag måste alltså vänta på flygplatsen en och en halv timme.

Men inte nog med det, eländet fortsätter. Klockan 5 går inte U-bahn till bussstationen. Inte heller vanliga bussar. Cykla dit säger lilla pappa. JA MED EN FUCKIN RESVÄSKA PÅ PAKETHÅLLAREN ELLER? Ne visst ja... Ja då får det bli taxi. Alltså går taxin halv 5, alltså måste jag gå upp ungefär halv 4. Jag tyckte det var skönt att flyget lyfte 9 och inte 6... Det gör jag fortfarande!

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0