This is home...


Inatt far jag till mitt kära hemland för att träffa min underbara familj, fira pappa som fyller år, träffa mina vänner, ha kräftskiva och en ordentlig partykväll. Flyget tillbaka går på onsdagmorgon så planen är väl att åka med det. Vet inte hur mycket jag kommer blogga då jag är ständigt uppbokad, ingen semester här inte. Men jag önskar er alla en fin helg och en trevlig första halva på nästa vecka (ni kan få en hel trevlig vecka också men det kan jag ju säga på onsdag). Magen pirrar och allt känns galet underbart. Ska bli så awesome att få se alla igen. Lycka.

Puss och Kram, Louise





Fina mobilbilder från resan hit. Till mitt nya hem. This is home...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0