Stans coolaste clubb


Skolan är slut för idag och snart är det dessutom helg, känns ju toppen. Bara en dag kvar i skolan sen är det sista veckan. Känns lite tråkigt men skönt med sovmorgon igen, haha. Kommer sakna alla sköna människor däremot, får träffas ändå hoppas jag. En av dem berättade om ett helt galet uteställe som vi ska besöka nästa torsdag. Tydligen var det en klubb, som alla andra, med dans och bar och så. Däremot, här kommer det skumma, så händer något klockan 12. Då dukar de fram en stor jäkla buffé och bjuder på. Fyllematen ingår alltså i entrén. Haha, kan det bli mer perfekt? Vi ska så gå dit när du kommer hit!

Nu ska jag snart gå på bio faktiskt. Mysigt värre, drar iväg och hämtar upp ungen från dagis strax. En tyskbarnfilm blir det såklart, typ Sandmänchen the movie eller så. Jag  får i vilket fall popcorn så jag är glad. Inte alla som får det mitt på dagen, mums.

Puss och Kram, Louise



Fina blommor gick jag förbi påväg hem idag. Än är det inte vinter hörru videung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0