spielplatz spelplats


Jag är sååå trött. Ögonlocken höll nästan på att stängas idag i skolan och det var tur att vi gjorde en skum springövning, annars hade jag nog somnat. Har efter det hållit igång hela dagen och sitter nu och pustar ut efter att bebisarna somnat. Nu kommer tröttheten tillbaka och jag hoppas på att kunna gå och lägga mig vid 9 idag, haha. Men alltid är det någon som ska störa på skype eller msn. Kom jag i säng igår? Ja det gjorde jag men inte när jag tänkt mig. Nåväl ikväll är det spagetti, tv och säng som gäller.

Vi var hela familjen på lekplatsen förut och bakade sandkakor, åt sandkakor (hon äter verkligen sand) och gungade. Det var kul. Jag klättrade allra högst på klätterväggen (som jag når över om jag sträcker upp händerna men ändå) och ner på andra sidan. Jag satt där uppe och gömde mig en stund. Det var också kul.

Känner att fantasin tryter lite så jag funderar lite på vad jag ska göra. Har verkligen lite problem med packningen... Ska nog göra en lista på vad som ska med, haha. (Galen är jag, planerar alltid min packning. När jag och Bästa åkte till Mallorca förra sommaren hade jag en lista på ett helt A4 en månad innan vi skulle åka. Hon däremot ställde sig kvällen innan och behövde tvätta lite. Vi båda klarade oss bra på det vi hade med oss.)

Puss och Kram, Louise





Jag sitter och triumferar lite tills jag ser att det större monstret är påväg upp... Fara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0