Snart ses vi <3


Äntligen är min bästis tillbaka från de döda. Min bästis och kära man hade lämnat mig en hel vecka för sin älskarinna men nu så, nu sitter han där så trevligt i soffan och skypar med mig. Illa, jag som kommit i säng så bra de här dagarna. Men ikväll måste jag sova, dels eftersom att jag är dödstrött och dels eftersom att jag borde gå och lägga mig 7-8 på fredag men inte kan det eftersom att jag ska vara barnvakt åt sovande barn. Kanske får jag sällskap av en stilig tysk prins, lalala.

Nåväl, kvällen är ännu ung och jag har planerat att gå och tvätta av mig sminket redan nu så jag nästan är redo för sängen sen. Borsta tänderna tar jag senare, kommer ändå säkert äta lite choklad, mums. Ska faktiskt kolla upp hur mycket det kostar att åka taxi till flygplatsen. Det kankse inte skiljer så mycket eftersom att jag ändå måste åka taxi till bussen och sen buss. Plus att jag får sova längre då eftersom att jag inte behöver vara på flygplatsen två timmar i förväg. Nu väntar tysk tv och choklad.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag kan inte rå för att jag dras från alla håll och kanter, men jag kan säga att jag uppskattar det :)



love ya

2010-10-15 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0