School girl


Solen skiner över världen igen! Åtminstonde över mig och Frankfurt. Igår var det parkpromenad i shorts och linne med hela familjen. Jag, lilla moster, lilla mormor och ungen gungade gungbräda tillsammans ändå tills lilla mormor ramlade av. Sjukt kul sistadag på en sjukt kul vecka. Igår kom också små päronen hem och jag fick preseeeent. Me like. Gefält mir.

Idag vaknade jag upp okristligt tidigt för att... håll i er... gå till skolan. Jodå, sätta sig på tunnelbanan och sen ner i skolbänken. Första dagen var ju rätt rolig och vi fick såklart lära känna varandra på tyska, med namn, ålder och vart man kom ifrån. Jag var nog bäst, alla hade sån sjuk brytning på sitt eget språk, haha. Fick läxa i en bok som jag inte hade så det var jag iväg och köpte på vägen hem. Hopp, då har man köpt sin första kurslitteratur, VUXENPOÄNG!

Det var ju lite kyligt kl 8 imorse så västen åkte på (trotsade morgonen med cykelbyxor i vetskap om att solen skulle komma). När skolan var slut och jag gick hem var det såklart ohyggligt varmt och solen sken. Solbrillor och cykelbyxor, löööööööv! Trots det fick jag med mig en supermysig höstkofta från H&M, haha. Väl hemma satte jag mig på balkongen, solade och gjorde min läxa, haha känner mig såå duktig. Nu väntar ajg på att min lunch ska tina medans jag bloggar och dunkar Yellowcard. Snart blir det fiskpinnar på balkongen, mums.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: mam

Såååå duktig! Bra Tut!

Keep up the good spirit.

Haltet die(der das eller dem, den..?) gute arbeit igång! ...eller vad det nu kan heta...

2010-10-05 @ 16:12:20
Postat av: Louise Olsson

HAHAHAH ja eller vad det nu kan heta... all kärlek till dig min mor <3

2010-10-05 @ 18:07:26
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0