Naket till lunch


Vaknade ca 3 gånger och beslutade mig för att somna om innan jag tillslut gick upp. Det var skönt. Nu sitter jag här och funderar lite på varför jag inte ätit frukost än samtidigt som jag tittar skeptiskt på 4 åringen som springer runt med byxorna i knäna och sjunger om att hennes rumpa är bar. Ja, trevlig lördagsunderhållning, det är inte alla som får se naket såhär till lunch.

Upptäckte precis att min msn krånglar och att jag inte kan skriva till vissa... Det var mindre kul men jaja. Funderar på planer för dagen. Det innehåller iallafall frukost, ett skönt bad, en promenad för lite frisk luft och motion, och ikväll kankse en film med bästis. Det vore nått, får hålla utkik efter en fungerande community. Nu frukost.

Puss och Kram, Louise



Bästa och jag var på prova på/informations helg för lumpen. Jag förstod då att det inte var kul men det fattade ju inte hon. Nu får hon skylla sig själv också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0