Mot gymmet


Ja en seg morgon får man ha ibland. Har pratat av mig lite välbehövligt skit med Bästa och packat väskan. Haha, ja packat väskan ja... Det kan nog bara en tjej klara av att packa en full jäkla väska för gymmet. Men som sagt, träningskläder, badkläder, handduk, schampoo, matsäck. Det tar plats. Nu är jag iallafall redo och ska ta mig iväg. Önska mig lycka till och att jag inte får nysattacker på löpbandet eller snoranfall i bänkpressen.

Solen skiner in genom fönstret och ger mig lite enegri just nu. Sen får jag ju tänka på stackars bästa som ska traska 8 mil imorgon med 70 kilos packning. Allt för en mössa. Älskling, jag köper gärna en basker åt dig, du behöver inte gå någon march!

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0