Lyckligare kan ingen vara


Sitter hemma hos pappa och tar det lugnt. Har hjälpt honom städa lite inför imorgon och dukat fint. Helgen har varit underbar och jag har fått mysa med min underbara älskade bästa hela lördagkvällen, nästan hela söndagen och halva måndagen. Förhoppningsvis ses vi en snabbis imorgon också, hon kankse kommer på pappas kalas. Har hunnit träffa mormor, morfar och farmor, myst lite med mamma och syster och har du två dagar med pappa. Bror kommer hem imorgoneftermiddag så jag hinner se honom en snabbis. Ikväll kommer han som jag brukade kalla älskling hit. Är fortfarande lite osäker på varför men det blir nog bra... Hoppas jag.

Har fått sån otrolig styrka och enegri bara av att få träffa min kärlek. Hon är det underbaraste som finns i hela världen. Två månader och två veckor hade vi varit ifrån varande men när jag höll henne i min famn kändes det som att det var igår. Finns det en människa i mitt liv som jag aldrig vill förlora så är det hon. Började snacka lite om skidresa också, längtar så sjukt mycket. Blir kankse en vecka med gänget någonstans, låter himla bra.

Nu ska jag nog ringa upp min Bästa bara för att jag kan, haha. Sen ska jag mysa med far och förbereda mig emotionellt och psykist inför kvällen. I can do it. Jag kan flyga, jag är inte rädd. Skämt åsido.


Puss och Kram, Louise



Om två dagar är jag tillbaka till bäbisar, äppelvin och tyska prinsar.


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-10-19 @ 15:23:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0