Jag fick en lapp!


Somnade strax före 9 igår och vaknade upp halv 8 imorse utan att vara galet trött och inte vilja resa mig upp. Däremot var det kallt i tummet trots att jag haft båda elementen på max hela kvällen och hela natten. Jag börjar tro att ratten bara är prydnad och att familjen har spärrat mitt element från att bli över 15 grader eller så. Inte schysst. Kom iallafall upp och iväg till skolan och var bara liiiite sen för att jag råkade unna mig en kopp honungsvatten imorse. Fick en uppgift och var ändå klar nästan först så det gjorde inget.

Sätt där och dagdrömde på lektionen när jag får en lapp framför näsan. Mer jobb tänker jag men ser sedan att lappen är liten och lixom handskriven. Fattar inte så mycket först och är väldigt trög innan det går upp för mig att en kille snett emot har skickat den. Skicka lappar, vilket underbart minne det är från lågstadiet. (Fine jag erkänner, jag skickade lappar ända fram till sista dagen i trean på gymnasiet, finns inget mer azum än lappar.) I vilket fall så frågade han om jag hade Facebook?! Haha, jag blev lite smickrad.

När jag kom hem hade lilla mamma lagat lasange (ställt folieformen i ugnen). Gott att få mat när man kommer hem, det gillar jag. Ungen ska bli hämtad från dagis av kompis och kompis mamma och sedan komma hit och leka. Känner att idag kommer bli en lugn dag. Ska lyssna lite på mitt nya favoritradioprogram och vila ögonen en stund.

Puss och Kram, Louise



Så här ser jag ut när jag i vanliga fall hämtar ungen från dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0