Ich habe eingekauft


Jetzt bin ich einkaufen gegangen. Ich habe eingekauft. Eller nått.. Hur som helst så har vi nu varit i blöjaffären och köpt blöjor och i mataffären och köpt mjölk, glass och pizza. Bara det viktigaste alltså! Bebisarna var så snälla och somnade nästan direkt och för att de var så söta fick jag en gratis necessär med lite smått i av tanten i blöjaffären. I mataffären fick jag ingenting, snålt.

Nu sitter hela familjen på mitt golv och äter glass. Bebisarna diggar till "Ich bin ein gummibear" samtidigt som de dreglar överallt. Skönt att de stödjer mitt bloggande, det gillar jag. Ena bebisen fick upp min garderobsdörr och roade sig med att dra ut alla mina halsdukar och mössor på golvet. Lilla mamma skrattar elakt. Blir till att städa rummet nu...

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0