I DID IT!


Jag klarade det! Äntligen! För första gånen lyckades jag gå runt HELA parken utan att hamna i mitten eller snurra bort mig. Jag gick heeela ytterspåret och det tog ca 45 minuter rask promenad med en fotopaus och en drickapaus på sammanlagt ca 2 min. Det var ganska kallt men väldigt uppfriskande och skönt. Måde kroppen och humöret fick en riktig glädeboost och dagen känns helt plötsligt mycker mer värdefull. Hungrig blev jag däremot, och riktigt sugen på mat så det blir till att laga något. Inga mackor här inte!

Det var många som hade tagit sig ut till parken idag och nästan alla var iförda tajta springbyxor, toppluva och vindjacka. Det var väldigt roligt att gå runt och skratta åt hur fult vissa människor springer, det är inte klokt. Men alla har väl sina stilar. En man hade legat bakom mig väldigt längre tänkte jag och började nästan tro att han sprang och spande på min rumpa när han plötsligt bestämde sig för att springa om. Grejen var bara den att han sprang så jäkla långsamt, ja han mer trippade fram så istället för att komma om så trippade han bredvid mig ett bra tag innan han kom om. Det kändes lite små pinsamt. Han påminnde mycket om en sån där dressyrhäst som ska stå och trippa på stället utan att röra sig framåt, ni vet. En annan karl han jag möta tre gånger innan jag kommit runt.

Nu ska jag ställa mig och laga lite god kyckling med makaroner till. Eller kankse ris fresten, ris har man väl till kyckling? Ja, dessa skåp är så himla knäppa, vanlig mat får man ju vara glad om man hittar. MSN fortsätter fucka men jag hänger inte läpp för det!

Puss och Kram, Louise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0