Happy Halloween


Yes, så var det lördag, veckans bästa dag. Glag halloween på er också, eller är det egentligen imorgon? Frukosten är precis intagen och planerna nu är att pallra sig iväg till gymmet för ett genomkörning av kroppen, komma hem och ta ett härligt bad och göra mig ren och fin, klä ut mig i min awesoma halloweenkostym och tagga till tusen. Ikväll går ingen säker.

Hoppas på att få boka lite flygbiljetter idag också. Det känns som en bra dag för det. Om nu bara någon förälder eller målsman kundde närva lite så man kan ta sig ett snack. (Ja, jag vill fortfarande hellst att mamma ska vara med när jag bokar saker.) Nu iväg till gymmet medans jag fortfarande har ångan uppe.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0