Guldgult och eldrött


Solen skiner, löven är guldgula och eldröda, hösten är varm och härlig. Mina fötter bultar efter två timmars shopping i de nya stövlarna men de måste väl bara gås in. Hittade så mycket fint men köpte ingenting (stolt). Dock var ajg väääldigt sugen på en skit snygg tvåfingerring men den kostade över 100 kr och jag tror aldrig jag lagt pengar på krimskrams över huvud taget. Alltid hittat gammalt i mammas skrin eller nån låda i badrummet. Har ju mina två ringar som jag fått av mormor och farmor som jag har på mig jämnt, de har nog växt fast vid det här laget.

Men iallafall blev jag helt plötsigt jättesugen på att köpa smycken. Snygga ringar, stora halsband och nya örhängen. Nåväl, ska nog gå igenom necessären jag släpade med mig hit med grejer innan jag köpet nytt. Kan vara en bra idé, eftersom jag envisades med att ta med mig det. Vi ska snart till lekparken igen, passa på när vädret är så underbart, men först ska jag äta lunch.

Puss och Kram, Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0