fredag idag igen


Ja alltså fredag då va! Känns ju lite awesome... Var fredag redan igår däremot, iallafall för oss au pairer. Kvällen spenderades på Irish pub med mycket skratt och skrik. Vi blev fler och fler och bordet blev större och större. Till slut hade vi dragit ihop alla bord som fanns i den delen av lokalen (nästan). Fick ett azum nyförvärv från Finnland och vi lekte alldeles för mycket med kameran som låg på bordet (inte min, gud förbjude). Kännde mig iallafall som en sönderkokt kartoffel imorse när jag vaknade och kunge gjort mycket för att slippa gå upp och gå till skolan just då. Men iväg kom jag och tur var väl det. En rolig skoldag idag.

Kvällens planer är ännu lite oklara men de innehåller troligen gamla delen av stan, floden och ett par uteställen. Sypermysigt festkvarter där äppelvin pryder både hus och gator. Kom hit snart så jag kan ta med dig dit! Oj, här sitter jag och glömmer bort tiden, är helt ur kurs idag. Blir till att slänga sig på cykeln och åka till dagis nu, hejs.

Puss och Kram, Louise



Såhär azum är vi. 8 dagar kvar, galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0