Fredag i mitt hjärta


En snabb uppdatering får det bli. Idag var det inte mycket blogg. Har passat en bebis idag medans den andra sjuka stackaren var hos doktorn. Lungt, skönt och mysigt hade vi det jag och min lilla man. Sen kom den förra au pairen och var bebisvakt medan jag lilla mormor och lilla moster (de är verkligen sjukt små, mamma du har då alltid rätt) gick och shoppade. Vi gjorde slut på ett 150 euros presentkort på svindyra bebiskläder, drack kaffe och köpte blöjor.

Ungen har precis haft en playdate med kompisens hela familj. Mamma, pappa och lillebror var med och då blev det fika. Nu ska bebisarna strax sova och jag ska entra Frankfurts uteliv tillsammans med lilla moster och en kompis till henne. Hopp, 3e gången gillt nudå, en bra klubb ska jag hitta att dansa på. För vi älskar att dansa. Fick sms fårn Bästa idag, aldrig varit så glad. Hon är hemma denna helg och imorgon blir det skype så det bara skriker om det. Men nu: Suit up!

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0