Fel land, spotify


Att dela spotify med sitt ex är inte det lättaste. Speciellt inte när det egentligen är hans spotify och jag bara använder den för att han är korkad nog att betala för premium. Det går tydligen inte att använda min vanliga gratisverision av spotify utomlands. Det står att jag är i fel land. Vadå fel land, du kan vara i fel land, jag är precis i det rätta landet.

Hur som helst så pausas musiken ibland och det kommer upp ett litet meddelande om att inlogget används på två ställen samtidigt. Då får jag så snällt sluta lyssna på min musik och antigen börja söka på youtube eller sjunga någon trevlig trudelutt själv. Nu använder ju han spotify mest på helgkvällarna och då är jag orftast inte hemma ändå så oftast går det bra... Men om någon behöver julklappsidé så vore en årsprenumeration på spotifypremium inte helt otacksamt.

Jo du mamma, du behöver inte vara orolig. Jag vet att inlägget kom upp vid halv 11 trots att jag borde vara i skolan mellan 9 och 12. Men lugn, det är jag också. Men du kan läsa min blogg på din lunch tack vare den nya funktionen tidsinställda inlägg. Coolt va.

Puss och Kram, Louise



Valborg 2oo8, som ni ser. Det är Bästa som tycker jag är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0