Den viktiga shoppingrundan


Jaha, här sitter jag och väntar på att lilla mamma och ungen ska komma hem efter vad de nu hade gjort efter dagis. Men viktigt var det iallafall, det hade jag förstått. Nyss kom de hem och ungen springer in i rummet med en såndär rolig ballong i handen. Ni vet en sån som ser ut som ett kul djur eller Disneyfigur (i detta fall Hello Kitty) och står rakt upp i luften för den är fylld med helium. Men det hon är glad över är tydligen inte ballongen utan sina nya skor. Jaha, då hade hon fått nya skor igen då, jag vill också ha nya skor. Nåväl, de hade iallafall varit ute på en mysig shoppingrunda. Mycket viktigt möte, ja min tyska är ännu inte perfekt.

Funderar på ett skumbad ikväll med lite myspys. Kanske blir imorgon, först måste jag ju titta i tvtidningen, haha. Hemmakväll blir det iallafall som det ser ut nu, mycket skönt att kunna gå och lägga sig innan tre (elva) och ändå få sova ut. Jag hade kul förra helgen, humpf.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0