Bebismys i soffan


Det blev inga mackor och honingsvatten för jag fick soppa av min lilla mamma. Här satt jag med min dator framför tvn och vips så stod en skål med soppa på bordet. Mycket trevligt. En konstig tysk film har vi också tittat på, den är strax slut. Alla tyska filmer är i och för sig konstiga. Nu sitter sötaste lilla bebisen hos mig och gosar. Han vaknade och grät så han fick komma och titta på lite tv med oss. Galet mysigt, nästan så man vill ha en egen nu (lugn mamma, imorgon vill jag inte ha någon längre).

Imorgon ska jag nämligen hämta ungen fråg dagis (om hon inte är sjuk, då är hon redan hemma) och sen ska vi gå på bio. Även om hon är sjuk tydligen, jaja. Det blir nog bra, en tysk barnfilm. Nu väntar sängen, ska bli skööönt.

Puss och Kram, Louise



Godnatt Frankfurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0