annorlunda ångest över vågen


Somnade faktiskt innan halv 11 igår men är ändå så trött just nu. Bebisarna har precis somant, jag har börjat packa min väska lite och fått stigande ångest när jag precis kom på att vi inte har någon våg! Hur ska jag kunna veta att jag packar under 10 kilo, och helst under typ 7 kilo så jag kan ta med lite tillbaka hemifrån? Nåväl, mamman har ju jobbat som flygvärdinna så hon kanske har det i handleden. Hon får bli min våg.

Ingen läxa idag heller, känns superbra, hehe. Däremot har vi ett litet prov imorgon som tydligen visar om man är redo för nästa nivå eller inte. Men det är inte så farligt. Vi har ju inte ens gjort halva kursen så ingen fara om jag inte klarar det. Har nästan fått grepp om ackusativ och dativ nu... Tysk gramatik är fan sjuk. Nu blir det tv-mys med lilla mamma och sen sängen.

Puss och Kram, Louise



Bara två dygn och en natt kvar tills jag får återsluta mig med min andra halva. Perfektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0