An awesome halloween


Snacka om en heldag i soffan. Vaknade, förflyttade mig hit och har sedan suttit här och inte rört mig ur fläcken förutom den gången jag var och hämtade datorsladden och vindruvor. Det är bra att vara för lat ibland, jag är nu tillexempel sugen på choklad men för lat för att gå och hämta den. Alltså blir det ingen choklad. Däremot måste jag nog resa mig snart för jag har ont i rumpan, jäkla hård soffa (hoppas jag?).

Snacka om att det ger en egoboost att gå ut på stan. Igår gick jag omkring med ett horn på huvudet och folk stirrade så att ögonen höll på att ramla ur och trots det får jag komplimanger för mina ben. Bra ben har jag. Iförd enhörningshorn tog jag mig till baren och mötte upp alla vännerna. De hade pyntat as grymt med spindelnät över HELA jäkla stället och fullt med läskiga grejer. Dansgolv, kareoke, bar och FOLK överallt. Tummen upp för det säger jag bara. Där blev vi sedan kvar tills stänging (som inte var kl 2 kan jag ju säga) varpå vi började leta efter mat. Vi hittade en skitäckligt litet ställe med kycklingkebab.

Hur som helst hade jag en jätterolig halloween med hela gänget. Party ska deffinitivt göras om. Nu ska jag lägga mig på ett annat sätt och fortsätta med ingenting. Min favortisysselsättning.

Puss och Kram, Louise







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0