4 år gamla rödingar


Ja, här sitter jag med 4 år gamla byxor på mig. Röda jeans är det och de passar. Tänkte bara passa på att säga det. Vägde mig faktiskt igår på gymmet och har gått ner två kilo sedan jag vägde in mig, inte illa. På tal om det, fyyyy vilken träningsverk jag har idag, kan knappt gå benen är helt slut. Någon annan som också är helt slut är lilla mamma tror jag. Ungen är sjuk och var inte på dagis idag alltså har hon haft tre barn hela förmiddagen. Men jag kom hem som en räddande ängel och lekte lite med bebisarna. Nu sover de och jag har fått i mig lite lunch.

Det är bra att vara kinkig när man ska ha nått snabbt faktiskt, alla som klagar på att jag inte äter. Tog gårdagens kokta spagetti, värmde den och la på en salamiskiva. Tog 2 minuter och blev jättegott så det så. Ingen himla sås här inte. Nu ska jag väl bara vänta på att bebisarna vaknar och sen ska vi gå på promenad till affären och handla lite mat. Mysigt värre, lilla mamma sa att jag fick plocka i vad jag ville i korgen, kan bli dyrt för henne.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: ele

Åhhhhh så söta bäbisar du har!

2010-10-25 @ 15:45:13
Postat av: ele

och grattis till förlusten

(av kilon)

2010-10-25 @ 15:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0