10.10.10


10 oktober, 2010. Tyvärr är inte klockan 10:10 men det är ju kul ändå. Jag sitter här smått mörbultad efter gårdagskvällen och skypar med BÄSTA älsklingen. Om en vecka ska vi stå och kramas och mysa och ha det bäst. Jag borde egentligen fixa till mig lite och göra mig iordning för att gå till stadens Zoo med ungen och en tysk prins men just nu har jag det aldeless för trevligt här framför min Bästa och skype.

Solen skiner även idag och det känns som sommar överallt! Förutom en och en annan kall vind då och då men jag är ändå supernöjd med shortsväder i oktober. Btw, tyska GPSer är faktiskt väldigt trevliga, säger bitte i varje mening. Hade gjort av med min månadsranson på pengar redan (illa jag vet) hade jag kanske köpt en till cykeln.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0