Tvåltrubbel i badenbaden


Har återigen detta problem när jag ska tvätta håret. Det är riktigt illa och eftersom att bästis inte ville lyssna på mitt gnäll får jag ta ut tankarna här istället. Ikväll är det barhopping med au pairgänget och imorgon poker och utgång med vännerna från skolan. Tanken är då att jag ska tvätta håret idag för att ha det fint dessa båda dagarna. Men som sagt tycker jag att det är så onödigt att tvätta håret dagen innan man ska träna. För då blir man ju svettig i hårbotten och inte minst i hårfästet.

Nu kom jag precis på att jag vill träna idag men inte hinner det eftersom jag jobbat så duktigt hela dagen och ska iväg ikväll. Imorgon hinner jag inte heller träna eftersom att ungen ska till tandläkaren mitt på dagen och krockar mitten på mitt lediga pass. Så alltså kommer jag i vilket fall inte träna förens lördag eller söndag så då kan jag ju tvätta håret idag utan problem. HA, se så bra allt blir när man bara reder ut tankarna.

Folk säger att jag är speciell...

Puss och Kram, Louise



One to many beers?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0