Sommaren gjorde vad?


Andra dagen på sista veckan vaknade jag av att det var varmt i mitt rum. Varmt? (Tyskland är inte klokt.) Kan det vara att de äntligen satt på elementen (har haft båda mina på högsta utan att det blivit varmare, jäkla hyreshus) eller kan det vara så att det är varmt ute? Igår tog jag av mig långkalsongerna som suttit på en vecka och idag tog jag tunna jackan. Är jag galen? Nej graderna har faktiskt börjat stiga i Tyskland igen och på vädret säger det att det ska bli 15 grader varmt. Lite skriver jag detta för att reta alla där hemma med vinterjackor och tjocka skor. Mina tygisar håller att tag till!

Halv 2 ska jag hämta ungen från dagis och tills dess borde jag väl gå hem så jag inte gör av med mer pengar, detta är inte lätt. Men det finns ju roligare sysselsättningar än så. Ikväll är det iallafall gymmet som gäller, inte mer än två dagar mellan varje pass, ajaj. Tummen upp för mig och solsken till er alla (?)

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0