Raub Katze


Sitter och äter äpple (i brist på annat, köp mat för tusan!) och tittar på pensionärsjävlar. Vilket jäkla program alltså helt jävla sjukt! Riktigt bra underhållning, det här gillar jag! Roar mig bäst jag kan medan lilla mamma hämtar det som hon glömde i bilen (i en timme?) fram tills kvart över 8, då ska jag titta på Matilda. Ni vet den gamla filmen om en tjej som kan flytta saker med tanken, såg den jämnt som liten.

Nu kom lilla mamma tillbaka. Hon hade köpt en duschgele till mig (luktar jag illa?). En riktigt cool en, för ungdommar. Den är leopardmönstrad och rosa och har en CD skiva, en pussmun och texterna I love you, Rock n' Roll och Raub Katze på sig. (Det betyder ungefär, tiger eller sexig katt. Jag frågade.) Btw, den luktar as gott.

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0