Jag hatar Buss


Jag är inte i Sverige och gosar med mamma och partar med Bästa. Jag missade mitt flyg. Eller rättare sagt bussen till flyget. Men det var inte mitt fel (jag vet att ingenting någonsin är mitt fel men det här var tillochmed någon annans fel på riktigt). Jag har dubbelkollat och jag kollade inte fel. Bussbolagsskiten hade fel tiden på sin skithemsida så det kom ingen buss när det skulle komma en buss. Arg blev jag, och ledsen.

Men jag köpte en flaska rosé och drog vidare till en tjej från klassen och mötte upp alla vänner från skolan och drack vin och samtalde in på sena kvällen. Så det blev en mysig fredag iallafall. Nu ligger jag i sängen och har planerat att göra det hela dagen. Det är nämligen väldigt tråkigt väder ute och jag ämnar njuta av min lediga dag.

Puss och Kram, Louise



Lite såhär känner vi oss nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Koooooom hem, vi börjar om igen!!! :P fast jag komemr nsart till dig :D <3

2010-11-19 @ 12:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0