Jag finns här, i Tyskland


Har egentligen inget vettigt att skriva just nu, kände bara tvånget att göra ett inlägg. Därför blir detta ett kort och tråkigt ett. Men deppa inte, jag ser det bara positivt att jag inte sitter vid datorn hela tiden för det har ju varit och är ju fortfarande min portal till Sverige. På gott och ont! Men just nu har jag ett så grymt liv här att jag inte längre har tid, lust eller ork att finnas där samtidigt längre. Jag finns här, i Tyskland! (Blogga kommer jag säkert göra oftare till och från iallafall, långtråkigt kan man ju alltid ha.)

Nu sitter jag och väntar på lilla pappa och min pizza. Ikväll ska vi ha tvkväll och mysa. Eller ja, mysa ska vi väl inte höhö men ha det mysigt iallafall. Imorgon fyller lilla mormor år och jag har köppt ett jättefint litet pack från LUSH med väldoftande grejer som passar henne. Bra present hittade jag! På fredag blir det Sverige.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: Hanna

sööt bild :D <3

http://www.youtube.com/watch?v=xBFlI3gxxt8 - check this out! :D

2010-11-14 @ 19:31:44
URL: http://www.youtube.com/watch?v=xBFlI3gxxt8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0