EFTERLYSNING


Jag skulle gärna vilja göra en efterlysning. Jag har nämligen tappat bort min bästis? Han var här i torsdags, då pratade jag med honom. Sedan dess har jag varken hört eller sett något ifrån honom. Har fakta om att han ska ha befunnit sig på ett tåg fredag och söndag, däremellan i staden Stockholm. Inga vittnen kan säga om han i detta nu är återfunnen och finns i sin lägenhet i Katrineholm. Jag söker natt och dag efter denna karl, om någon har tips på var han kan vara eller har sett honom, ring efterlyst... (Nä det hjälper ju inte. Skriv en kommentar.) Illa.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: Nicklas

Haha :) är inte du för rar då :) tack kära vän, för att du bryr dig! *nu är jag hemma :)*

2010-11-02 @ 16:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0