Blåguld FTW


Dagens citat: Jag har använt alla färger, tillochmed blå och guld. Sagt av min söta 4åring. Kan finnas en möjlighet att hon yrar av febern men å andra sidan är hon ju lite galen jämnt.

Snön faller glatt hemma i Sverige och stormar har fått för sig att blåsa över Skavsta. Tre flyg hittills har blivit 10-30 minuter försenade och jag börjar verkligen misstänka att någon där uppe inte gillar mig. Första gången åker jag hem, hon är sjuk. Andra gången, missade jag planet. Tredje gången, så står du här på hartbreak... HAHA NEJ INSIDE JOKE sorry, jag skrattar så jag kissar lite. Sorry. Tredje gången, nu ska hon komma till mig och flygplansjävlarna ska hålla på och bråka. Nu är det jag som går och offrar ett lamm till vädergudarna eller nått.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: bitte



Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-30 @ 22:18:48
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1429

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0