Bebisdag idag


Idag är min bebisdag. De flesta onsdagar är bebisdag för då åker nämligen lilla mamma och ungen på barngymnastik. De leker kull i en timme och hoppar lite på en tjockmatta. Bebisarna har faktiskt också börjat med bebisgymnasik nu, på tisdagar. Ska bli spännande att se vad de gör på sina sporttimmar. Nu har de iallafall somnat efter en stunds gnäll och eftersom att internett jävlades och hade sig passade jag på att plocka undan disken och sätta på en tvättmaskin. Tummen upp.

Nu ska jag väl sitta här och roa mig med olika onödigheter tills någon av dem skriker och vill ha mat. Eller ja, mat äter de knappt men joghurt eller godis eller så. Sen kör vi några runder tittut och ser vad som händer. Trött är jag idag, kankse beror på det tråkiga vädret. Ska mysa ner mig och hitta på nått kul på datorn nu.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0