100% Partybrud - min vän


Jag älskar mina vänner och några är grymmare än andra. Har aldrig nämnt ett namn förut men nu ska jag fan göra det! Min vän HANNA MAJEHAG (lägg namnet på minnet, ni kommer se mer av henne) är med i en tävling och har gått så långt att hon nu är i topp tre. Det var över 400 partyglada tjejer och killar som sökte och nu är hon alltså i final.

Kolla in hennes egna 100% Party hemsida eller hennes blogg där det också står mycket om tävlingen. Jag är inte helt insatt men det handlar om PARTY och att vara en go, glad och härlig människa och min vän Hanna är en av de goaste och partygladaste jag vet! Så hjälp henne vinna tävlingen och allt vad det innebär genom att skicka ett sms med texten: PARTY 2 till 72 697.

Det var alltså PARTY 2 till 72 697, eller gå in på någon av hemsidorna, länkarna är klickbara i texten men jag lägger de här också. Man vet ju aldrig.

http://www.100procentparty.se/ambassador/hanna/
http://hannamajehag.blogg.se

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0