Min tur att skaffa blogg


Jaha då var det väl min tur att skaffa blogg då. Har följt Fanny Strands gedigna blogg nu ett tag och blev så sugen själv. Hade gjort det mycket tidigare om inte all min tid hittills tagits upp av skolarbeten som ska in för att det ska bli tillräckligt många bokstäver på betyget.

Mitt mål med denna blogg är nu att bevara dessa fantastiska studentveckor, mitt allra sista sommarlov och såklart mitt kommande, minst sagt hisknande, äventyr i Tyskland. För de som inte vet ska jag fly landet i Augusti, den 13e närmare bestämt, för att jobba som Au Pair åt en supergullig familj i Tyskland. Ska bli mycket spännande.

Helgen har upptagits av jobb i fredags och en aldeless fantastisk bal på slottet i lördags. Hade en underbar gul kreation på mig och jag tror bestämt att jag var ensam bland 450 personer att ha en gul klänning. Mycket nöjd med det. Ska försöka ladda upp bilder också om jag kommer underfund med hur man gör.

Imorgon ska den gedigna klassen MPLO3 gå iklädd pyamas i skolan hela dagen då vi är med i en tävling om att bli årets avgångsklass eller något sådant. Spännande tävling, får se hur det går med det. Nu väntar Cougar Town och sedan Christine.

Puss och Kram, Louise






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0