Man kan nog säga att jag räddade dagen


Idag har jag varit mycket duktig och solidarisk mot min klass. Jag hade nämligen med mig en hel hög med 70tals kläder som jag friskt delade ut till min klass inför mösspåtagningen/skolans dag imorgon. Vi ska nämligen vara utklädda i temat That 70's show. Mycket spännande, ser verkligen fram emot att få visa upp min utsvänga byxor och blåa platåskor. Man kan nog säga att jag räddade dagen, klassen och tävlingen om bästa utklädnad.

Efter skolan blev det en sväng på stan som slutade med att jag blev 200 kronor fattigare, fick en påse från H&M och fullt med god Taimat i magen. Den där tai vagnen kommer bli mitt fördärv. Träffade på en hel del stressade systrar till den bliviande bruden vars bröllop jag ska bevittna på lördag. Sen blev det en mysig fika med min favorit pojke och ännu en påse från H&M (denna gång med killkläder i).

Sen bar det hemmåt och jag fick sätta mig och sy ihop den fantastiska kreation som den absolut coolaste killen i klassen ska ha på sig imorgon. Hoppas på många bilder. Efter det bar det av till Harrys för att fotografera gäster och stand up. Många skratt och lite nötter senare gick jag hem igen och fann till min stora förtjusning att mina vackra 70tals byxor jag ska ha var aningen omsydda så att de gick att stänga. Med tanke på att jag hade dem på mig i 7an är det inte så konstigt att de är lite små.

Nu väntar lite How I met your mother och sen sängen. Det ska bli skönt, har en mycket hektiskt helg framför mig. Mösspåtagning och utgång på fredag, bröllop på lördag och på söndag bär det iväg till Stockholm och studentkryssning nr 2. Det ska bli en trevlig start på vad som kan bli min bästa tid, studentveckorna.

Puss och Kram, Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0