Glass och Hollywood


Puh, en lång dag på jobbet. 6 timmar jobbade jag idag, det var skitkul. Nu sitter jag och rensar ur datorn. Sparar över alla bilder och filer på min Stora (externa hårddisk) så att jag kan formatera om datorn sen. Hade nästan allt där redan faktiskt så det var mest mammas grejer som tog tid. Grämer mig lite över detta.

Imorgon ska jag minsann åka och bada. Första riktiga sommardoppet, mycket spännande. Jag och mamma åt nyss glass, mums. Nu sitter vi och tittar på Norska Hollywoodfruar. Längtar faktiskt till imorgon. Jag har saknat fikakorg, filt och sandstrand det är verkligen sommarens höjdpunkt. Hoppas på att kameran kan följa med utan att bli blöt och snodd, beror på vart vi åker.

Puss och Kram, Louise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0