Snor och tält


Fortfarande snorig sitter jag nu i soffan efter ett antal vändor på stan med bästa tjejerna. Det var tungt att gå upp i morse, kände mig nog som alla studenter trots att de var på Harrys till klockan 2 och jag sov redan vid 11. Väl i skolan gick vi igenom schemat för studentdagen, späckat med fotografering, frukost och betyg. Som sattes idag faktiskt. Det betyder att från och med nu är det alltså att det är 9 dagar FEST fram till studenten. Då det såklart blir mer fest.

Ikväll är det tältning för alla studenter på bågskytteplan vid skolan. Kommer bli en enda stor hög av fulla ungdomar, tält och tomburkar. Kan bli riktigt kul att åka dit en sväng nykter med kameran och få lite trevliga bilder, hehe. Har bestämt att jag ska ta det lugnt någon dag till i alla fall. Urs, nu vill jag bara bli frisk. På en gång.

Sitter här och väntar på att tjejerna ska göra färdigt sina läxor de små busungarna så att vi kan dra iväg sen. Man kan ju inte sitta hemma bara för att man är sjuk. Är det studentveckor så är det, man kan ta det lugnt ute också. 

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0