Skål på er alla!


Det tog lång tid och jäkligt mycket enegri men äntligen är kvällen uppstyrd! Klassens saviour, as allways fick hoppa in med ett hus som skydd för regnet. Inte allt för långt till Harrys heller, dit färden bär idag, imorgon och torsdag. Då återsår bara problemet med kläder en regnig sommardag som denna. Jag som hade en så fin outfit jag ville ha på mig. Får kanske bli trasiga jeans och nån vit topp. Skulle inte skada med lite festtoppar, sådanna äger jag inte! Klänning eller jeans, jag gör på svart eller vitt, mellanting finns inte.

Förberedelserna innan fester består just nu till stor del av Christine på tv5. En mycket roande ung dam det där. Sitter och väntar på bruttan från Bie också som skulle komma in till mig så att vi tillsammans kunde bege oss bortåt. Man får ofta vänta länge, men som sagt om man väntar på nått gott.

Idag har jag grundat med korv så jag hoppas på en rolig kväll. Nästan hela klassen och 4 dagar kvar till studenten, kan inte göra annat än att fira! Nu ska stora leendet på och stanna där hela kvällen. Skål på er alla!

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0