Powerwalk och Taimat


Först och främst vill jag bara ge en eloge till Taivagnen som står på stadens torg. Mycket god mat och väldigt stora portioner, man kan gott och väl dela två på en. Jag rekomenderar stället varmt till er som blir lite sugna på lunch när ni går på stan. Själv åt jag precis en portion friterad scampi med ris, mycket gott.

Det blev en lång härlig promenad. Tanken var powerwalk med eftersom att min kära promenadvän var så slö blev det väl en vanlig promenad. Men uppfriskande var den i alla fall i värmen. På vägen hem gick vi förbi sjukhusparken och eftersom att jag nu redan avslöjat att jag har barnasinnet kvar stannade vi för en snabb tur på linbanan. Efter det gick jag hem och tog en snabbdusch och sen blev det lunch på taivagnen.

Nu ska jag hoppa in i duschen igen, denna gången för en rejäl genomgång av håret på huvudet. Det ska tävttas och packas in. Vad kvällen har att erbjuda är fortfarande oklart, kanske blir det lite klassfest utanför stan. Det är sånt som märks.

Puss och Kram, Louise





Kommentarer
Postat av: Taghrid

Tack sötnos, håller med om att det är kul, men tar sån himla tid ;). Fina bilder ovan!

2010-06-07 @ 20:39:13
URL: http://taghridh.blogg.se/
Postat av: Louise Olsson

Haha, kankse inte just dessa men de flesta andra hoppas jag :)

2010-06-07 @ 22:15:13
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0