Nostalgi

 
Nu sitter jag i skolan och lyssnar på Kick. Man ska bevaka sitt barnjag!

"Bejakar du ditt barnjag stig?"
"Stig han leker med tåg."

Gissa filmen!

Som sagt, i skolan satt jag. Har precis tömt två datorer på 3 års bilder och arbeten. Mycket minnen där. Fantastiskt att se hur alla har förändrats. Hungrig är jag också men eftersom att tjejerna är så fruktansvärt långsamma får jag väl svälta ihjäl innan vi kommer här ifrån så vi kan käka någonting.

Har ringt och sjungit för älsklings flickan nu i alla fall och försökt att bjuda henne på middag i stadsparken med inte hade hon tid med det inte. Nu kommer läraren och slänger ut oss, de ska tydligen låsa här. Äntligen blir det mat.

Puss och Kram, Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0