Min mail är tillbaka!


Lycka, lycka och åter lycka! Min mail och msn är tillbaka. Jag är så glad så jag studsar upp och ner. Ett stort tack till min underbara lilla DJ som hjälpte mig. Han fick nämligen fram något slags formulär att fylla i om uppgifter om min mail och msn. När jag fyllt i allt jag visste och kunde tog det 24 timmar sen skulle det granskas. Uppenbarligen ansåg de att jag var rätt person för jag fick återställningsuppgifterna och har nu valt ett nytt lösenord. OCH en alternativ e-mail denna gång. Blir så mycket lättare då.

Ikväll ska bästa underbara tjejen komma till mig och mysa och sova över. Imoron ska vi passa bushundarna och steka i solen. Kanske ska jag också åka iväg och titta på fotboll med farmor, det är sånt man märker. Det blir That 70's show i väntan på kvällsaktivitet. Azum!

Puss och Kram, Louise


 


Kommentarer
Postat av: ele

Jaa, det var väl för turligt!! Livet här hemma var ju odrägligt utan ditt msn - all surhet gick ut över din omgivning. Huuuuu.

Tack Dj:n även från den hårt ansatta mamman :)

2010-06-15 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0