Midsommarafton


Ojojoj, vilken midsommarafton. Helt underbar dag med fika, lekar, dans runt stången, grillmat, dricka och en jäkla massa fina människor. Hade en superdag ute hos bästa tjejen med alla jag älskar. Nu väntar bakis-brännboll på ängen här bakom. Riktigt kul tradition, att alla samlas igen och kan skratta åt varandra. Sen blir det nog bad och solning och ikväll har vi planer på mer fest och lite badtunna.

I torsdags hade jag en studentfotografering där jag stod framför kameran och inte bakom. Det gick superbra, tror jag. Hade med mig mina käraste ägodelar, kameran, studentmössan och min nallebjörn, Chokladbjörn Olsson. Längtar tills bilderna blir klara.

Nu sitter vi och funderar på en sista minuten resa till Kreta eller Mallorca. Det gick ju så bra förra gången på Mallis, visst älskling? Juste, midsommarafton här ute är lite spreciell. Varje år klär man ut sig efter ett visst tema, Iår var temat kom som du inte är. Jag och bästa klädde såklart ut oss med bravur. Vi ansåg oss väldigt vuxna nu efter studenten så utklädnaden var given.

Puss och Kram, Louise








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0