Körkort och nykterhetskontroll


Vaknade imorse och trodde att huvudet och kroppen låg på två olika ställen. Trots det gick jag upp och åkte till skolan men som vanligt var ingen där. Gav en blomma till favoritläraren (en av de) och åkte hem igen. Bästa mentorn ska få sin imorgon på champangefrukosten. Det stämmer, imorgon. Jag ska ta studenten imorgon. Helt galet. På tal om det kom jag precis på att jag glömt att inhandla självaste champangen... Taskigt läge.

Blev stoppad av en rätt snygg polis förut. Körkort och nykterhetskontroll. "Du har inte tjuvstatrat med spriten va" stack han in huvet och sa. "Nejdå, inte förens imorgon", blev mitt svar. Jag blev godkänd och fick åka vidare. Det var faktiskt första gången jag har fått visa mitt körkort i poliskontroll. Ett och ett halvt år tog det, var sak har sin tid.

Gaah, hur ska jag kunna läsa mailet om att återställa mitt lösenord om jag inte kommer in på mailen för att det är fel lösenord? Jäkla system alltså. Kommer inte in på varken msn eller min mail. Det står att lösenordet är ogiltigt, verkar som att någon har hackat min mail. Urs vad ledsen jag blir nu, den som jag har till ALLT! Det är min företagsmail och min privata, där har jag alla kontakter och den står på alla 500 visitkort jag precis delat ut. Morr.

Fick precis uppdraget att åka till ONOFF och köpa en playstaton dosa till min pojkvän. Män kan inte göra nått själv minsann! Jag ska även åka till Lantmännen och köpa färg till flaket. Hur fick jag det uppdraget? Nåväl, nu får jag bara stå på parkeringen i 15 minuter till så det är väl lika bra att jag beger mig ut och inhandlar vad som krävs.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0