Donna Karen och städning


Nu börjar Tyskland närma sig. Det känns jättespännande och jätteläskigt. Idag rensade jag ur min grderob, åtminstone en del av den. Det blev inte mycket kvar kan jag säga. Jag tog ut allt som var för litet, trasigt eller inte hade använts på ett år. (Det kommer troligen inte användas kommande år heller.) Kvar blev inte mycket, haha. Tur att jag har två påsar nya kläder att hänga in annars hade det känts tomt. Men fint blev det. Känns bra att äntligen kunna bläddra mellan galgarna i garderoben så man ser vad man har. Tidigare var det så tjockt packat så man knappt fick ut grejerna. Nåväl det var ett skåp av tre, bara att fortsätta.

Det gick bra ända tills jag kom fram till mina DKNY tröjor. (Donna Karen, New York) Mina gamla favorittröjor. Hade inte hjärta att slänga dem. De får hänga kvar tills jag kommer på vad jag ska göra med dem.

En elouge till min kära pojkvän som åker iväg som vanligt utan pengar eller batteri på mobilen. Du får väl läsa min blogg älskling och ha det så trevligt på resan. Jag saknar dig! Nu ut till pappa och grilla, azum!

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0