Djulö och bastu


Livet är bra underligt va. Efter en mycket het dag på stan med bästa tjejen och mamma lite grand tyckte vi det var så varmt att vi ville åka och bada. Så jag och bästa sätter oss i bilen, hämtar upp stans skönaste kille, min pojkväns andra hälft, och drar ner till Djulö. Klockan är ca 20.30. Efter ett dopp och en simtur tycker vi det är så kallt så vi åker hem till sköninngen och bastar. Vilken ironi va.

Eftersom att jag var så duktig idag och överlevde sticket i armen fick jag en glass. Det var gott. Sen åkte jag med mor och far och införskaffade världens bästa och snyggaste dator. Fråga inte, SJÄLVKLART var det en HP. (Tyvärr inte Mac.)

Nu sitter jag här och väntar på turturduvorna som har tagit ett misstänksamt långt duschpass efter bastun. Snart bär det av mot mig och min tv + dvd-spelare. Eller Blur-ray spelare kanske jag ska säga, fancy. Spelar iallafall ingen roll för filmen är inte blue-ray. Förhoppningsvis kan vi lura pojkstackarn att titta på världens bästa film någonsin gjord genom tiderna. Nu får jag gå ner och dra de i håret så de kommer ut någon gång.

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0