Ring for ***


Även idag har mitt liv kretsat runt att ta det lugnt och mysa i älsklingens sällskap. Vi var ute hos pappa och satte ihop en stol samt fick mitt PhotoShop CS5 installerat, azum! När vi konstaterat att det är väldigt varmt ute idag åkte vi in till stan och konstaterade att det var ännu varmare där. Man fullkommligt smälter bort om man gör något annat än att ligga still, bah.

Men inte fick jag göra det heller. Jag och grannen åkte till affären för att köpa potatisgratäng vilket i och för sig gick bra. Däremot när vi ska åka hem igen vill den luriga lilla chevan inte på några villkor starta. Inte ens med kablar. Att stå på en asfaltsparkering i 30 minter mellan två motorhuvar som inte direkt var svala gjorde inte dagen bättre.

En snäll far (ej min) gav oss iallafall skjuts tillbaka varpå jag sprang hem och bytte om och väntade mig att komma tillbaka till en rykande grill men icke. En spark i ändan fick de killarna så nu är de igång! Tid att gå ut i solen med nått gott i handen och titta på. Musik, grill och bra sällskap = en bra sommarkväll!

Btw, fick världens underbaraste present från älsklingen när han kom hem. En liten klocka man kan ringa i... Väldigt kul present!

Puss och Kram, Louise










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0