Poker, sex och kundvagnar


Inte blev det någon bio igår inte. Det blev bättre än så! Efter jobbet åkte jag hem till Bästa och la mig att sova lite på hennes sandstrand. Framåt kvällen när vi bara stekt, badat ätit god grillmat och myst något i den högsta grad bar det av in till stan. Mötte upp älskling och lite killar för en runda poker. Jag som glatt gick in och skulle vinna mig lite pengar till dagens biobesök blev snopen när floppen svek mig och jag åkte ut. När jag bestämt att jag inte vill lägga mer pengar på det åkte Bästa och jag iväg för att köpa pizza (som killarna såklart bjöd på, vi hade ju spelat bort vårt).

När inte orkade leka turammulett åt älsklingen längre och pizzan var slut satte jag och Bästa oss för att titta på lite Sex and the City på 100" skärm. Snart fick vi sällskap av en efter en som inte kände för att slänga bort sina pengar mer. En snabbtitt i pokerrummet och lite mer lyckobringande resulterade i vinst för älsklingen och x antal 100+ i plånboken.

Dags att åka hem, fast det tyckte inte vi. Lite cruising är alltid kul men när det var tomt på stan bestämde vi oss för att ta en paj på McD sisådär kvart i 1. De hade ingen paj. Men vad vi hittade på parkerngen var bättre än paj. Fy tusan vad kul vi hade men den där kundvagnen. Bilderna bor i Bästas kamera, kommer innnom kort!

Imorgon drar vi till Örebro och Björn Rosenström, AZUM! Men nu krävs en jobbinsats för att jag ska kunna lägga mig på playan sen med gott samvete.

Puss och Kram, Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0