Nattbad och Köttbullar


Efter jobbet igår åka jag och mamma ut för att lägga oss hos Bästa och sola och bada lite. Det var helt fantastiskt mysigt. En halvdag där vi blev bjudna på lunch, fika och saft. Men ni kommer inte tro vad som hände. Jag ligger glatt och steker i solstolen och tittar upp för en sekund och vad får jag se. Helt plötsligt ligger det en stor jävla ö mitt i sjön. jag gnuggar mig i ögonen och tittar igen. Jo, en stor ö. Hur i alla bananers namn kom den dit? Jag fattade verkligen inte vad jag såg förens Bästas mamma skrattade åt mig och frörklarade att det var en grästuva som slitits loss i blåsten och nu gled fint över hela sjön. Vilken  grästuva sen, den va säkert 10 meter i diameter, bah.

Väl hemma började myskvällen med älskling. Vi såg en sjukt bra film, den hade verkligen allt! Explotioner, mutationer, snabba bilar, hjältinnor, skurkar, onda övernaturliga maskiner och mycket mer. Älskling tyckte den var sådär men jag kan starkt rekomendera den! Det regnar köottbullar, så jäkla kul namn!

Efter filmen, vid ca 23.00 tiden packade vi in oss i bilen och drog för att nattbada. Jag, älskling, killarna och hunden åkte glatt iväg i tron om att bli svalkade. Vi blev något besvikna när vattnet var varmt. Mysigt och roligt var det iallafall. Snart vände vi hem för lite med godis och en till film. Skapligt trött på jobbet idag, haha.

Men bättre blir det för imorgon åker jag och älskling till Göteborg på romantisk resa och innan det, redag IDAG, så åker jag och Bästa till Örebro och Björn Rosenström, AZUM! Grattis på födelsedagen gumman som var i Juni. Nu ska vi ha kul!

Puss och Kram, Louise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0