Mysdag med älsklingen


Idag har jag har haft en underbar dag med älskligen som kom hem igår. Vi har varit ute vid husvaktssjön och solat, badat, spelat fotboll, fikat och myst i vattnet och på stranden. Hoppas på en härlig helg med honom innan jag måste jobba hans sista semestervecka. Nåväl, han sover väl tills jag slutar så lita hinner vi nog umgås.

Nu kom vi precis till pappa där vi ska grilla god mat och umgås lite med släktingarna. Systerysters pojkvän är här också, han ska äntligen installera PhotoShop 5 på min nya dator, azum! Förhoppningsvis kan han hjälpa mig ladda ner ett bra virusprogram också. Det är bra att ha en datornisse i släkten.

Kvällen är planerad så långt att två filmer är hyrda och en kartong popcorn står på inköpslistan. Eftersom det är fotboll imorgon och söndag så fick jag bestämma ikväll, tihi. Nu måste jag ut och lägga köttet på grillen, later.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0